Fin fina Burbis <3


Min fin fina Burberry <3
Alla har vi väl våra favoriter ? Ja det är ju ingen tvekan om vem som är min favorit ! Det är inte det att jag inte älskar mina andra djur det är bara det att det finns alltid någon som är liiite mer speciell! Jag älskar alla mina fina shiningstars <333 Ser ut som det blir skromberga nästa ! Har inte tävlat sen i januari och då hoppade dom bara vars en klass! Har ju rest så mycket och opererats så har inte haft igång dom till 100% men nu är vi på G :DD Kändes kanon när jag hoppa dom igår :) Tack till älskling som hjälpte mig att höja/sänka :) Måste ge en extra stjärna i kanten till Fornarina som hoppade kombination för första ggn igår :D:D Hon hoppade det som om hon hoppat det flera ggr förr haha :D Duktig shiningstar <3 Dax för henne att debutera 1m snart :)

För övrigt just nu händer det inte så mycket? Jag fyller 23 om ca 2 veckor ! 4 maj you know ;)
Ååh vill bara att det ska bli varmt ute ! Vid denna tiden förra året la ja ute och sola i bikini ;O Vad fan hände lixom !? Aja den kommer väl sen någon gång ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback