Fredagen den 13e....

Asså dagen kan nog seriöst inte börja sämre !?
Vi har snart letat efter bilnycklen i över 1 timme & vi hittar inte den !?
Jag har massor med ärenden att hinna med idag men nu fuckar sig HELA JÄVLA DAGEN !
ÅÅÅÅÅÅÅH HATA DENNA JÄVLA CP DAG !
Och ikväll är det utgång?
Hej denna kvällen kommer spåra ....
Men först blir det grilla.. om man änns hinner det !?
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Btw var går dagen helt underbar ! Jag har nog seriöst världens bästa pojkvän <3
Han gjorde V till alla mina hästar frivilligt medans jag red !?
LOVE YOOOOOU <3

Nähe nu ska jag fortsätta leta på alla ställen som vi redan har gjort så får vi se hur denna jävla dagen slutar.
Japp jag är sjukt butter, missade min soltid !!!!!!!!!!

Hata än så länge fredagen den 13e.............

Idag är det btw PA03 möte med Inter Atis men det missa man så klart bara för man letar efter dom där j*vla nycklarna......

Och nu är blogg.se dumma i huvudet så man inte kan lägga upp några bilder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback