Hiss & Diss by Princess ! ;P

Jaha ska vi ta Hiss eller diss först ? Hmm tror det blir bäst så här ;D


Princess HISSAR :

  • Sommar klänningarna 2012 ! Korta fram och långa bak, soo princess style !
  • Inter Atis , love my job <3
  • Att ute tävlingarna börjar nu :DDD
  • Hissar mina hästar extra mycket för att dom är bäst och finast <333333
  • Att resa, USA var awesome med bästa Malin <3 ( iom vårt väder suger får man ju ta sig till varmare bredgrader ;) )

Princess DISSAR:

  • Alla menningslösa uppdateringar som många folk gör på facebook, booooring
  • VÄDRET , var fan är våren/sommaren !?
  • Folk som tränar för att bli smala men sen kränger skit mat & godis HAHAHA
  • Den här torsdagen , för dom lägger inte upp något nytt naruto avsnitt ;(
  • Vänner som är dumma i huvudet

 

Så det var en liten hiss och diss lista, nu var ja ändå VÄLDIGT snäll när jag skrev den + tog inte upp så många punkter! Men det kommer en vacker dag ;D Jag är klar med djuren iaf :D Alla mina shiningstars är ridna hihi :) Har förhandsbokat biljetter imorgon till premiären av den där action filmen med alla super hjältarna ? Woohoo !

Hörs sen !

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Carro

En diss är också att vi bor 100 mil från varandra!!! :/

2012-04-26 @ 18:23:23
URL: http://silverbern.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

JAAAAAAAA ;( Miss you homie <33

2012-04-26 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback