Home sweet home ! <33

Tjaaa bitches ! Nej skojja heeeej mina älskade läsare !

Jag kom hem igår, lagom pigg efter 11 timmar på olika flyg ! Resan har varit awesome :)) Kommer att skriva om olika saker var dag nu i veckan , internet har inte varit så kul med min dator utan har mest använt min mobil där av dåligt bloggande ! Men nu är jag hemma i regniga kalla Sverige ! Fy fan vilket piss väder det är här !
Att komma från 30 grader & sol i 14 dagar till det här är ju ... inte jätte kul ?

IDAG har jag sovit ikapp ! Sov 14 timmar :DD
Idag har jag ridit mina 3 älskade shiningstars <3<3<3
Ätit påskmat med min fina älskling <3<3
Vädret här suger men ja, det är faktiskt skönt att vara hemma :) !

Borta bra men hemma bäst <3

Bilder m.m kommer imorgon ;)

I WAS IN MIAMI BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITCH !!!

<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback