Lång dag idag igen !

Eh ja ! Även idag blir en lång dag !
Har redan ridit mina shiningstars :) Red ut med mamma med burb o fornarinis sen red jag miiiile på ridbanan :) tempo växlingar wohoo :) Ska bli kul att tävla på tisdag men det känns inte som tävling på ett sett ? Mina hästar har inte tävlart på över 3 månader så detta får bli en " tränings tävling " sen på lör all in ;D hhahhaha all in... hmmm på unghäst kan man ju inte vinna... så ja... försöka hoppa runt felfritt och få rutin? Låter kanon :D Varför stressa? Nä ja tar det chill i dill med mina shiningstars :) NU ska jag mekka... sen kl 17.00 ska jag laga kantarell soppa ! Viktigt att äta innan kl 18 you know ;) Imorgon har jag gått på diet i 1 vecka woohoo ! DÅ ska jag även väga mig så ni får veta hur mycket jag har gått ner :P Nä nu måste jag fortsätta så ja bli klaaaaaar nån gång !
Kommer upp lite frågor som jag har fått på mail ( VARFÖR KOMMENTERAR NI INTE HÄR IST !?) Vet att kommentars fältet strular... men men hade underbart !

Puss Hej



Fuck you biiiiiiiiiitch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback