Min & älsklings dag <3

Hej alla !
Idag är det min & älsklings dag <3 Idag har vi varit tsm i exakt 6 månader woohooooo lav jo baby booooo <3
Just nu står han & lagar mat till oss :) Mmmmm !
Idag hoppade jag alla 3 hästarna & dom var shiningstars <333
Idag var det även måndags möte på Inter Atis med alla roliga PA03 folk :) !! Mötete var säkert as ballt som vanligt !
Imorgon blir det att rida alla djuren & anmäla till tävling :) ! Har inte bestämmt mig än om jag ska tävla i ringsjön eller jag ska skita i det !? Blir nog att jag skiter i det & tar skromberga sen perstorp ist :) !
woohooo så kul :DD Måste även köpa en bikini ! Har äntligen hittat en hehe ;) Me like !
Nä nu ska jag duka !

Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback