Neon och hästar !

Tjaa !
Jag har drömmt om neon kläder och hästar !? HAHAHA drömde även att hela min kropp var full av naruto tatueringar haha x) sexiii bitch ! Vaknade när älsk stack till jobb ! Ligger här och chillar och väntar på att jag ska orka ta tag i dagen. Vädret gör mig depp :( Eller rättare sagt SEG ! Idag ska hästisarna ridas ut :) Grusvägarna är nykörda wiiiiiie :D Idag SKA jag anmäla till skromberga men jag vet seriöst inte om jag ska hoppa 1 eller 2 klasser !? Mina fina bebis hästar har inte tävlat på lääääne så blir nog bara en klass faktiskt :) Skulle det vara att man vill hoppa 2 för dom känns kanon fina kan man ju alltid efteranmäla! Ska berätta en annan sak också, måste verkligen tänka igenom detta ? Är det värt det ? Eller ska jag strunta i det ? Hmmm valet är mitt !
Jaha annars är väl allt bra ? Som sagt nästa vecka drar Interatis och PA3 gänget på kryssning ! Hoppas ni får det awesome :) 1 maj ska jag tävla sen på fredagen den 4 maj fyller jag år ! Usch gillar inte att bli gammal .... Meeen sånt är livet!
Har fått för frågan på vad jag har shoppat i USA också ;) Håll koll nån dag kommer allt upp här på bloggen :P
Nä nu blir det frulle puss hej !


Princess@CentralPark New York <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback