Nu på lördag lovar jag ! ...

.... att lägga upp bilder på vad jag handla i USA ! Lovar okey ;D?
Alla mina 3 shiningstars gick kanon fint idag (som vanligt ) Har äntligen anmält till tävling ! ( va fan påtiden )
Jag har som sagt världens bästa pojkvän som frivilligt mockat till alla 9 hstarna , städat i stallet , fyllt på vatten m.m Vadå underbar pojkvän ? <33333 NU sitter jag här och filosoferar ! Jag och Malin är på 107 på drawsomething och vi fuskar inte ;) Mohahahahah ! Någon som vet när det är world cup omg 1 imorgon !? Imorgon är det fredag och exakt 2 veckor till jag blir 23 :S Baaaah så gammal ;( Om ni vill ha mer " daglig uppdatering" gå in på andra blogg HÄR :) ! Skriver kanske inte lika långa inlägg men mer bilder :) Nä nu ska jag städa sen kolla på Naruto shippuden :D:D:D:D:D

Puss hej


En bild på mig & bästa Carro när vi var med Inter Atis på PA03 10 års Jub :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback