S ö n d a g !!!

Jaha så var det söndag!
Har ridit mina shiningstars , red ut med mamma idag igen sen red jag dressyr på Miiile på ridbanan :) Imorgon ska jag hoppa alla mina djur hade jag tänkt ! Dom lär va över pigga HAHA ! Jiiiiihaaaaaa ;DD
Vädret är lite mysko, nu är det mulet & små regnar ? Ehh ... okey typ ^o)
Imorgon är det måndags möte på Inter atis med allt PA03 folk :) woohooo snart kryssning ;) Annars idag är jag lite små bitter, ibland blir man sur på folk helt enkelt. Men orkar inte bry mig så nu är jag inte sur längre :)
Längtar till 1 maj då jag ska TÄVLA !!! Baaaaah får panik när jag tänker på hur efter jag är ;(
Aja hejja mig !
Annars har jag inget att klaga på ? Tänkte från början skriva ett drygt inlägg men la ner det, eller ja kanske skulle skrivit läggde ;) ? HAHAHHA SJukt kul när Malin sa det i USA xD

Nehe ... nu ska jag mekka !

Puss hej

Här är btw dön dön låten som jag ville hitta i somras :DD
SÅ HÄR ÄR DEN ÄNTLIGEN !!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Det fick du INTE skriva på bloggen! :P

2012-04-15 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback