Shopping del 1 från USA


Ni som läser Kissie Pissies blogg känner nog igen armbandet till vänster ;)
Sorry Pissie men jag köpte det först ! Mohahaha !


Neon är inne som bara den och jag gillar det ! Har man varit i Miami Beach måste man ju köpa ett sånt här linne ;) Så ballt !

HAHAHA Malin sa jag var tvungen att ha det här linnet ;D Som ja tjata den låten förra året hahahah

Jätte fin på :) Fram sida ...

... och baksida :) !

Min favorit <3 Sommar klänning från Forever21
Färgerna är så mycket finare IRL :)

En till super söt sommar klänning <3

Gul bikini fylld med massa kristaller från Victoria Secret

Så det var del 1 får se om det bara blir en del 2 eller om det blir en del 3 också ! Shoppingen i USA är SÅ MYCKET bättre än här hemma ... Idag har mina shiningstars vilat :) Skönt att sj få ha en day off ibland ! Fast jag har ju ändå sådär 100 saker att göra... var och åt Thaimat för sista ggn med älsk innan idag... på måndag börjar min cp diet igen ! Kommer ni ihåg förra året när jag tappade 10 kg på 3 veckor !? HAHA så sjukt ;D Ska dock ej göra det nu ! Ska dock va lika hård som förra gången ... japp kommer som sagt skriva om det här i detalj från och med måndag ! Så om ja klagar och skriver mycket om mat så vet ni varför haha ;) Om 1 vecka är mina kära kollegor på Inter-Atis på kryssning med PA03 gänget ! Och den 1 maj ska jag tävla :DDDDDD Jag är pepp ! Nä nu ska jag fortsetta mekka !
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback