Sur, som fan !

Tjaaa...
Just nu är jag rent ut sagt sur som fan ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH snear totalt !!!!!!!!!!!! Men men ska kolla upp det nu i dagarna så kanske jag blir happy face igen hehe ;) Tänkte precis skriva att jag var skit glad och skulle beställa men det är lite svårt att beställa något som inte finns !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅH ! Hoppas som sagt det kommer in i veckan igen annars sneas det ännu mer ...! Imorgon kommer mina usa saker upp på bloggen iaf :) Köpte ju en del hähähähähäh ! Nej så sur jag är buuhuuu ;( Men men ......
Nu ska jag hjälpa mammi att laga middag, tur jag är som en mäster kock ;)
Puss hej !


Så fin film, så fin bild <3
Kärlek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback