Utgång & nice väder !

Tjaaa bitches !
Igår firades ju min syster ! Blev som vanligt inte som man planerat ! Skulle varit på laserdom men i sista sekunden fick jag veta att det blev bowling? Jag föredrar mer bowling så ja klaga inte haha ;)
Drack typ minst 10 drinkar igår men blev inte speciellt full? Kände det knappt faktiskt haha
Men det var kul :) Åkte hem tidigt för att vara mig för mina fötter typ DOG ! Fy fan så ont ja har idag + massor med blåsor ;( Det var bara småbarn ute igår , fattar verkligen varför jag ALDRIG är ute på fredagar !
Men syrran är ju som sagt 18 så va det för hennes skull...
Vi var på stinsen, Cardan , Tempel & Lila !
IDAG sov vi till typ 11 ? Drog ut på familia & käka sen hem så har jag ridit mina djur och älskling är på kalas & han lär komme hem till mig snart :) Orkar seriöst inte göra något alls idag....
SItta här & dricka mitt nya vin ska jag göra :DD Pappa starta nyss grillen också !
MUMS !
Har massa att fixa imorgon också och utgång är ja ikke sugen på ! Fick mina pantrar igår ;) 5 st :DDD
Syster tyckte nog det var kul för hon ska gå all in idag igen HAHAHHA
So princess style ;D

Nä hoppas ni har en trevlig lördag för det ska jag ha !
SKÅL !


Något fint hus i närheten av Orlando :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback