V A L B O R G 2012 !

Tjaa och godmorgon ! Gick upp tidigt idag ! Körde älsk till jobb , släppte ut alla hästarna + alla andra djur ! Igår kväll singade jag mitt hår och det blev AS KALAS BRA :D Det är seriöst bättre att göra det hemma än hos frisörer, dom gör ändå inte som man vill, va sjukt miss nöjd sist ja slinga håret, såg seriöst INGEN skillnad? Men NU är mitt hår skit fint :D Bilder lär komma men ej idag för jag har INTE tid ! Full rulle helaaaaaaaaa långa dagen ! Ska snart ut och fixa stallet sen putsa mina saker och packa lastbilen :) Imorgon är det tävling woohooo :D frågor och svar kommer senare idag :) Hoppas ni alla får en grymt bra valborg !
Btw, ÄLSKA VÄDRET <3 Men vad förväntar man sig ;) Imorgon börjar ju årets bästa och vackraste månad, MAJ <3
NU eller strax börjar mötet på Inter Atis med PA03 gänget så nu har jag liiiiite brottom !

Puss hej !


- 3,5 kg denna veckan ;) wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback