Alla hjärtans dag 2012

Japp en dag som tyvärr är ganska överskattad
Alla som är singlar sitter & surar för det men ja, ni klagar bara för att ni inte har någon ? ( OBS det är riktat till dom som klagar ) Ni som klagar vill antagligen ha någon? Men det är väl inte vårt fel att inte ni har någon? Så käften tack.
Jag har iaf min älskade boyfriend hihi <3 min min min min min min <3
Idag har jag mega ont i huvudet :( suuuug typ ;(
Inatt drömde jag att jag red igen :DD saknar det verkligen jäääääätte mycket :( längtar till jag kan rida på mina fina shiningstars igen <3
Mina bröst mår bra för er som undrar :) Sover bra igen ;D Eller iaf helt ok !
Nu ska jag tvätta !

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback