Ge mig vår/sommar !

Tror inte jag är den ända som vill ha vår/sommar? Visst dom här " tråkiga " månaderna händer det mig en hel del ! Januari var det brösten , februari ska ja iväg på lyx i 2 veckor , mars ska jag till USA med Maliiiiin sen i april kanske det blir en vecka iväg med älskling <3 seeem ska ja inte resa så mycket, ska iväg och va pingvin med snyggo nån gång i sommar :DD Mihihihi love My life <3 visst vill ändra vissa saker... Tex att få tid till mina vänner! Men det kommer ;) vi vet ju hur förra sommaren blev HAHA :DD nähe om man skulle föööörsöka sova ?! Då går tiden fortare till att älskling kommer hit <3 btw hitta en till videoblogg som ja glömt lägga ut HAHAHA den kommer upp imorgon x)
Puuusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback