Jag & mig själv

Jahapp ! Här sitter jag i min ensamhet! Det var inte igår man gjorde det !
Har kollat the voice & ja va svin nervös men JAAAAAAAAAAAA Dennis gick vidare :DDD Verkligen skit kul hihi :)
Jag & tingeling ( min katt , e av dom ) ligger i sängen & bara filosoferar.
Jag har ont i huvudet, har haft det ni i 3 dagar.
Min älskade pojkvän är på fest, hoppas han har kul & dricker för mig med (a)
Sist jag festa eller drack var nyår ? Haha drack 2 cider & ett glas campange...
Festandet kommer till våren / sommaren ;) det vet i alla hahahha !
Nähe nu ska jag faktiskt sova  !
WOW va seriöst rekord inatt ! För första ggn på över 2 veckor sov jag en HEL natt :'DD
Så sjukt underbart ! Hoppas det blir desamma inatt !

Imorgon ska jag & Malin kolla melodifestivalen :DD Vann över henne på wordfeud innan idag :) Känner mig såååå duktig :D HAHAHA x)

Nä som sagt nu ska jag sova innan mitt huvud sprängs
Sova utan min prins ;( buuhuu

God natt bitches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback