Neeej inte mer snöö ;(

NEEEEEJ vi har fått ca 2 cm snö ;( FML typ !? HATAR snö :(
Igår var jag med Malin :DDD Vi spelade wordfeud , kollade melodifestivalen , åt kebab tallrik ( en nyttig så klart ) , snackade skit & kollade the shining som började kl 00.30 inatt!
Mitt i filmen fick man veta att Whitney Houston hade dött :( Väldigt tråkigt :( Ännu en legend som har gott bort...
Sen idag vaknade jag & Malin tidigt för en gångskull haha
Sen körde jag Malin till stan & jag körde sen & hämtade min älskling för vi skulle till familia som vanligt & käka thai mat :DDD NU är jag hemma & ska sortera lite bland mina kläder innan jag & älsk drar hem till han i stan :)




Vad tycker ni om att jag inte lägger upp samma gammla tråkiga bilder utan "nya" hela tiden ;D ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback