Scottis dag !

Idag fyller min shiningstar " Scottis " 4 år :DDD Ska börja rida in honom när jag kommer hem :) Har redan suttit på han & skrittat/travat så nu är det dax att bli heeeest ! Wooohoo men idag fyller han iaf år :) Iom han bara fyller år vart 4 år iom han är född på skott dagen så blir han bara 2 iår? HAHA hoppas ni fatta ;)
För övrigt vaknade jag as tidigt.. redan halov 4 !? HATAR att inte kunna sova ! Somnade om kl 6 sen vakna ja 8?
FÅR DAMP ! Men men .... så idag har jag faktiskt vaknat på fel sida ^^
Så idag kommer vara en dag då jag är lätt irriterad, kommer inte tåla minsta idiotiska uttal från någon , kommer inte kunna hålla tyst om vad jag tycker osv ! Trevlig princess :DDD Jag är trevlig :) Men idag har jag mega fel humör !

Jag har tyvärr ingen bild på Scottis :(
Så får bli en bild på mig ist ;D



Princess 16 år gammal HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback