Störigt att ingen någonsin kommer förstå

Jag har nyss sett det nya dubbel avsnittet av Naruto shippuuden, och ja.. vad ska jag säga ? Jag har bölat i 40 min, jag är så inne i denna serie så det känns som när jag kollar på det att jag lever i samma värld som dom, jag känner alla osv. Jag är ingen ppreson som har lätt för att visa känslor, tex böla till film osv. Har seriöst aldrig bölat till någon film? Jag är helt känslo kall. MEn när det kommer till naruto ! OMG jag känner alla konstiga känslor ! Hat , glädje sorg osv såååååååååå tydligt ! Hade jag kunnat hade jag alltid suttit & kollat på Naruto. Men ja tyvärr är inte det verkliga livet... tråkigt att det inte finns någon som vet hur jag känner. Folk som kollar på manga hamnar under kategorin " nördar" sen säger typ folk " hur fan kan man kolla på tecknat !? "
Ja varför ser man på film? Varför ser man tråkig fotboll osv?
OMG vad jag älskar Naruto serien <3
Längtar till nästa torsdag :)
Btw så ringde min läkare för ett tagsen ..
Jag vet nu till 110% vad det jag är alergisk mot!
Vad som typ förstör mitt liv imellan åt.
Det var en sak som jag var JÄTTE alergisk mot som jag borde tom plocka bort från mitt liv !
Men som jag sa till doktorn
Det kommer ALDRIG hända
Då dör jag hellre typ
Så japp så är läget
Jag är alergisk mot hästar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback