13 spelen : )

Tjaaa tjaa bitches !

Inatt jobbade jag & det var kul hahah ;) Såg hockeyn live också, duktiga små pojkar :P
Sen hem till min älskling & sovaa <3 Vaknade av massa alarm & ner spammad iphone x)
Åkte hem från älsk & fixade stallet sen in på ridhuset & kolla när syster hoppade min fina Siiiiv i LB :) Siv blev 2a i LC :) Siv har inte hoppat LB på över 2 år kom jag på idag HAHA hon var även felfri i LB & det blev en 5e plats :)
2st snygga rundor ;) Palla skena i LÖ klasser ? Hon gick typ över ... Men syrran red fint men snäva vägar :)
Duktig Siv <3 Imorgon ska hon hoppas en LB & kanske en LA, får se ! Idag var hon väldigt lippi haha ( Lippi är ett ord som bara några få personer vet vad ja menar :P )
INATT ska jag jobba på Harrys från 22 - 04.30 (!?) med Camilla ;) Ska bli kul :D
Saken är den att jag inte orkar göra V mig :( Har sjukt ont i huvudet sen igår ...!

Men man nu ska jag duscha !

Här tänkte jag lägga upp 2 bilder från idag där man ser hur lungt & fint det såg ut idag jämfört med vissa som bara flänger runt ( som ändå ej vinner ) + att man ser hur siv bara GÅR över hindren HAHA :)
MEN blogg.se är efterblivet så bilderna kommer upp på nattstad ist ----> PrincessSofia

Nähe kom på att jag hade bilderna i dålig kvalite i iphonen btw !



Siv går över :)


Siv på prisutdelning i LB

Siv får Pris :)

Sen har jag en film på ärevarvet där hon bockar som fan hahahahhaha x) Lägger in den sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback