Års sammanfattning på 2011 del 2

Juni , let the party begin !

Gick på bio med GT gänget väääldigt många ggr !
Kom ifatt alla mina naruto serier ! 225 + 145 episoder woohoo
Tävlade mina shiningstars <3
Bakis söndagar med Malin
Fest fest fest & åter fest !
Jag började bli pepp på livet, var dag var en fest ;)
Badade i vår swimingpool för första ggn det året !
Tog över fornarina
Var på Tropical Island med International atis ;P
Retarden kom hem, men är för feg för att änns kunna prata med mig ( loooooser ! )
MIDSOMMAR ! xD HAHAHHAHAHA


Valhallar hette det eller ? HAHA

Ja va fortfarande neger brun ;)

Trooopical !

Midsommar :)

Dagen efter midsommar hahahahhahaah

Vår pooooooool

Tävlade mina fina shiningstars <3

Full & gla alla dagar i veckan nästan (Y)

Hahahahahahahhahah

Första doppet i poolen !

Fornarina <3

Burbis <3

Juli , still hurt but life is awesome !

Tingsryd, fick kör dit & köpa träns till min shiningstar <3
Träffade Carruuu i falsterbooo <3
Var på sofiero med Malin & såg Eric hassle ( söööög ) , Rasmus dansk ( BÄST ) & Veronica Maggio - Snäll bli min igen
Såg Daniel Adams Ray :D:D:D:DD
Fick ordning inne i mitt hus :)
Lisseberg , FEEEEEEST !
22 Juli , I will always remember !
Blev galen i Italobrothers !
HBG FESTIVALEN HHAHAHHAHAHHAHAH



Augusti, lite rörigt !

Radiohardcore ;)
Bloggade dåligt för jag va typ upptagen (a)
Malin var sur på mig
Jag började bli typ kär...( lite små jobbigt)
Massa nya marabou choklad kom :D
Började jobba i BJ igen
Handlade massa saker till huset
Blev lite sådär halvt krossad när jag äntligen trodde att allt blev bra
Aj aj aj det gjorde ont !



September, äntligen !

Mådde mega dåligt första dagen på månaden typ
Var på tropical med international atis & allt annat pro aqua folk & det va typ lite "Hähähähä"
Blev sjuk
Var ännu mer sjuk...
Spelade in vår enormt grymma musikvideo i GBG ;)
Allt vände & jag blev happy Princess ♥
Wordfeud kom in i världen
Årets sämsta tv program drog igång, IDOL
Fade into darkness kom in i mitt liv <3
Jag fick linser HAHA
Köpte min Burberry jagga <3<3<3
Bäbis hunden föddes <3

image description
image description

Del 3 kommer sen !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback