Års sammanfattning på 2011 del 3

Oktober, jag fick en pojkvän ♥

Var sjuk...
Åt nooodels typ hela tiden !
Köpte 3 nya Billy
Kom åter på att jag hatar facebook ...
Var ännu mer sjuk........
Kollade Naruto som vanligt <3
Var hos Ville 24/7 :)
Åkte till PARIS / Disney land / Disney studio med International atis & allt annat pro aqua folk :)


JÄTTE sjuk princess.....

Mina nya Billys <3
image description

Miiiiiiiin <3

BURBERRY BUTIKEN I PARIS <3333
image description

November, frid & fröjd <3

Tävlade mina shiningstars
Jobbade
Hickstead dog live i tv .... RIP
Det var min & Carros årlig dag då vi har varit vänner i 1 år :)
11-11-11 - Syrran tävlade på ponny SM med min fina häst & fick rosetter så klart
Tävlade på julahoppningarna &  båda mina shiningstars var felfria :)
Jag var bäst dealern denna månaden ;) !

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

December, vi fick aldrig snö :P

Tävlade årets sista tävling, båda var som vanligt felfria & fick rosett <3
Såg idol finalen med Malin , KATASTROFFFFFFF !
Fick ny header & design
Fick mina svarta älskade nitskor <3
Jobbade jätte många BJ pass !
Julfest med International atis hahhaha
Var på konsultation & fick tid till min bröstoperation !
Musikvideon som jag är med i släpptes officielt :P
Julafton :)
Blev sjuk igen...
Nyår <3

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Japp det var min års sammanfattning ! Så klart har det hänt MYCKET mer men detta var väl lite av det typ ! Anledningen till den sista bilden fick vara med i årets sammanfattning är för alla tjatar om min röv hela tiden på nattstad haha ;) I början av året såg det mörkt ut men oj vilken vändning ! Detta har typ blivit det bästa året på läääääänge ! Hästarna har gått klockrent hela året, jag har haft så sjukt kul med mina vänner ! Jag har festat , varit meeeega brun, jag har rest inom europa men ej varit utomlands på riktigt !Jag träffa min Victor <3 Hmm iår ska jag resa MYCKET däremot ;) ÄLSKAR att åka till värmen :DDD Nä 2011, du var ett bra år ♥ Fast jag var sjuk på nyår så fick jag ett så underbart nyår som jag aldrig någonsin haft tidigare !
Jag måste faktiskt berätta i något inlägg sen vad vi käka ;) Ni vet, det är inte så kasst att vara tsm med en kock hähähähä ;) NÄ 2012 kommer också bli ett awesome år :D:D:D Det börjar kanon & det lär bara bli bättre & bättre ;)

I Love my life ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback