Det gör ont !

JA det gör ont som fan att ha på sig den här jobbiga BH + det jobbiga bandet !
Fyfan vad jag längtar till jag får ta av bandet & inte ha BH så sjukt jävla hårt !
MMm jag lider & jag längtar till nästa fredag då jag ska  på återbesök & förhoppningsvis ta av detta h*lvete !
MMmmm humöret rinner iväg whene you feel the pain....
Jag måste bara skriva att jag har en underbar pojkvän <3 Han har tagit hand om mig sen torsdag ! Känner mig som världens jobbigaste men han är så underbar & snäll <3
Älskar dig <3
baaaaaaaah längtar så till detta är över ;( buhuuu
Nä nu ska jag äta frulle ! Är faktiskt hungrig nuuuu !
Igår var det möte på international atis men ja, jag missa det så klart + ja lär missa pro aqua resan också iom jag har så ont.....
Rida, när kan jag rida igen !?!?!?
Buuhuuu saknar att rida på mina fina hästisar <3

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback