Duktig Siv & duktig sis !

Hej !
Fy fan vad kul det var att jobba inatt :D:D BÄST på lääänge ! Jag & Camilla hade skit kul :P
Ville, Malin & Christofer var också där :D:D:D
VIlle var så söt & var med oss där heeeeeeeela natten ;D
Ja & VIlle var hemma hos mig vid 5 kanske ? Sen ringde klockan kl 8 för då var det dax för 13 spelen & kl 9 var det jobb för min älskling ! JAA jag är trött idag !
I LB var syrran nolla i grunden sen i omg trilla hon av HAHA :P
Nä men hon skulle svänga men Siv svängde snabbare så då halka sis på sidan sen trilla hon av efter några steg :)
Siv hoppa skit fint :D
LA var inte så lätt som många trodde ;) Jag sa till syster att rida runt om i ett normalt tempo för Siv har inte hoppat LA på 3 år så ja, hon skulle bara göra en fin runda !
Det gjorde dom också :D:D Av 54 starter var ändast 14 felfria !!!!
Siv & sis fick en 12 placering :) Min fin fina ponny <3 Hon hoppade så fint & lätt :)
Har ridit mina 3 shiningstars i ridhuset :D:D Wiiiiiiiie så fina dom är <3<3<33<3 Vill också tävla :P
Jag är så trött så nuuu ska jag slänga mig i duschen sen kolla tv till min älskling slutat jobba <3

På måndag har international atis måndags möte med allt pro aqua folk & jag tänkte se om jag har tid över att sticka dit :):) Imon blir det mys söndag med thai/suschi :) & så klart rida min 3 shiningstars <3<3


Världens finaste ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback