Fredags mys typ ?

Tjaaa !

Fick till slut spela igår :)
Jobbade inatt på lila & det var kul som vanligt :D
Hem till älsk efter så klart hihi
Sov bara till 10 idag ...
Spelade Naruto spelet med älsk :D Mihihihih det är så kuuuul !
Sen stack snyggo till jobb & ja körde hem & fixa hästarna!
Har fixat med pro aqua demos också ;P
Red ut Burbis med Camilla i mörkret :))
Nu har jag precis duschat & väntar på maten ska bli klar sen kl 20.00 ska jag se när Dennis är med på the voice !
" Jag ville kastrera mig "
HAHA ganska kul rubrik men omg han sjunger kanon fint (Y) Vi gick på samma gymnasium :)
Mega musik wooohooooo !

Nästa vecka ska jag ändra min kost !
Ni tjockisar som vill droppa några kilo kan ju kolla in här i slutet på nästa vecka så ska ni få dagliga tips ;)
Kommer skriva ner exakt vad ja äter & dricker var dag.
Fast ni som inte är envisa eller fuskar kan skita i att följa det !
Inga losers här ikke !

Nä hoppas ni får en mysig fredag ikväll ( senare ) Ska jag spela xbox360 med min älskling <3

image description
Puss på er Bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback