Hemma med mina nya bröst :)

Aj Aj Aj känns som en indian har skjutit mig :(

Jag är iaf hemma nu ! Operationen gick bra men ajaj vad ont jag har :( real pain... ville typ dö igår så ont jag hade men sen efter nån timme mådde jag mycket bättre :) DOm tog så väl hand om mig så det känndes tryggt & bra :)
Längtar dock till jag slipper detta jobbiga bandet.. får stå ut i 2 veckor sen får vi se vad dom säger på åter besöket !
Hoppas jag får ta av det då :)) Tog lite bilder med min iphone innan den dog :) Blev inte så många men några iaf :)


Kliniken ligger nere vid havet :) Väldigt vackert !

Mitt rum :) badrum till vänster ( fick ej med det på bild )

utsikt över havet :)

Kollade i tidningar & på Tv :)

Frukosten imorse !

Snart är det dax för mig att ta lite panodil & Ipen sen ska jag bara mysa i sängen & kolla Naruto <3
Älskling kommer hir ikväll hihi
International atis egna pro aqua princess har nu silikon bröst !

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback