JAAAAAAAAAAAAAAA :DD

Mihihihihihi jag har ÄNTLIGEN NARUTO PÅ XBOX360 :DDDD
ÅÅÅH så glad jag är hihihi !
Min baby boo har varit ledig idag :) Han ska snart iväg & träna så då tänkte jag spela hähä (a)
Ja har ridit mina 3 shiningstars idag som vanligt & dom var så fina så <3 Mys väder idag :D
Vindstilla & 5 + :))) Me like mycket !
Idag var det även möte på international atis med allt pro aqua folk :) Pro aqua radio var kanooon bra i fredes :DDD
Imorgon ska jag rida alla mina shiningstars i ridhuset... ( om det inte är fint väder för då ska jag rida ut !)
På onsdag ska dom hoppa lite för på söndag ska jag äntligen TÄVLA :D !
Årets första tävling :)
Ska bli kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul !

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback