Jag är tyvärr tvungen till det... ;(

Jag måste iväg & spola igenom mina bihålor :(
Asså jag har nu inte på över 1 år kunnat andas normalt genom min näsa, jag kan inte snyta mig för det säger bara stop, jag kan inte ta nässpray för det rinner bara ut för det är stop.
Jag HATAR DET ! Jag hatar allt som är obehagligt & vad jag vet är spola bihålorna INGET som är mysigt precis...
Men OMG vad jag vill kunna andas normalt igen ! Kunna smaka & kunna lukta igen :)
Mihihihihi så underbart ! Så det måste jag göra innan jag ska flyga !
Får sånt jävla tryck i huvudet iom bihålorna är igentäppta med allt äckligt snor !
Its time !

Mina 3 shiningstars gick fint idag :) Ska bli kul att tävla bäbis hästrana i helgen :) Hoppas dom inte är fööör pigga & busiga bara HAHA var ju ett tagsen dom tävla sist x) Jag ska ju tom låta Burban gå som avd A för första ggn :DDD Så jävla gött att han är 6år iår så man får rida som avd a när man har x antal nollor ! Ska bli intressant !

Nä nu ska jag mekka !

Puss hej


Tropical Island med International Atis !
Jag & Ine åt frukost i sängen haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback