Jag lever än så länge !

Hej Bitches !
Förslåt för dålig bloggning men igår var en av dom värsta dagarna i mitt liv !!!
Kommer berätta mer om det senare idag !
I söndes tävlade ju jag :D
Båda var duktiga :)
Fornarina hade tt ner på sista hindret men gick verkligen jätte fint :) Helt klart dax för henne att hoppa en klass högre nu :) Burbis var felfri som vanligt & det är även dax för honom att gå upp en klass :)
Duktiga shiningstars jag har <3  På söndagen var det även mys med älsk <3
Känns som jag inte har tid till något alls längre...!
Hästar , jobb , pojkvän , familj.
Mina vänner rinner bort för jag har ej tid med dom, det svider i mitt hjärta för dom tror säkert jag glömt bort dom eller helt enkelt skiter i dom?
Men så är ej fallet. Jag har ej tiden men snart har jag :) Tiihiiii !
Går dagen var som sagt hemskt men åter kommer till den sen när jag har hämtat syster på skolan !

Hade bäst så länge !


pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback