Man typ dör !?

ASSÅ det är helt sjukt vad det blåser ?
Man håller på att dö om man ska in i ridhuset ? Dom har FORTFARANDE inte lagat dörrhaspen så man håller på att slå halv ihjäl sig när man ska in :/ ikke bra !
Har ridit nu iaf i stormen & fy fan hoppas den är borta snart ! Mihihihih så kul det ska bli att återvända till USA :D
Ni kanske fattar att jag ska dit med tanke på förra inlägget?
Först NY ( SHOOOPPPIIINNNGGG ) Sen flyga till Florida ;)
Blir först Orlando sen ner till MIAMI :D:D:D:D Hihihi ska shoppa nya sommar kläder för då har jag mina nya tuttisar på plats :D Så gött att ja även får sola där :D det är ca 25 + när vi ska dit ( I florida då för NY vet alla att det är kallt !) Hihi undertiden som jag ikke kan rida ska min syrra tävla & rida mina bäbis hästar :)
Ska även resa iväg på lite lyx i 2 veckor i februari ;) Ja vet , älskar mitt liv <3
Sa ju att ja skulle resa en hel del nu till våren ;D
Kankse blir en kryssning också nu i början av februari ?
Haha japp Princess har fullt upp ;)
LOVE IT !
Nä nu ska jag faktiskt byta om & sticka in till min älskling i stan ♥



VICTORIA SECRET <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback