Mode hit & mode hit & blabla bla

Asså omg så fult folk klädde sig inne på Tempel i lördes !
Såg dom inte ut som slampor såg dom ut som tjockisar i försmå kläder ? Japp det såg för jävligt ut rent ut sagt :)
Sen var där typ bara små barn ? Små barnen hade iaf sjukt roligt där men ja, bara små barn ! Ja hade iaf kul ;D Några av mina underbara vänner kom inom bara för att säga hej till mig :DDD
Sen är det ganska intressant att se vilka folk som är ute & gör bort sig ;) HAHA
På torsdag ska jag jobba på Lila helvetet & på lördag ( tror ja ! ) ska jag jobba på Harrys :)
NU ska jag ut i stallet & rida mina shiningstars sen ska jag in till älsk i stan & fortsätta spela mitt Naruto på älsks XBOX360 ! Älskar att vara nörd <3

Sen måste jag skriva ett ENORMT STORT G  R  A  T  T  I  S  till ROLF-GÖRAN BENGTSSON som är som vanligt bäst i hela världen ! Länge leve Roffe !!!


Fick bli en bild på mig & Carro ♥
Miss you homie <3
Bilden är tagen när vi var med International atis på pro aqua 10 års jubileum i Tyskland 2011 :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback