Ni lär inte förstå !

Asså jag finner inga ord...!
Ni som inte har någon fantasi eller inlevelse för något kan skita i detta inlägget för ni fattar inte ändå !

Asså idag såg jag dom 3 senaste Naruto Shipudden avsnitten, asså, jag ääääääääälskar den serien & jag önskar verkligen att denna världen fanns på riktigt ( det gör den ändå på sett o vis men ja...)
Det är inte mycket som kan få mig att gråta, men till denna serie gråter jag ofta för det känns verkligen som man känner alla & lever i deras värld ! Den dagen serien tar slut ... ja vet seriöst inte hur jag kommer reagera! Jag vill inte att den ska ta slut ! Den här serien är så sjukt bra så ibland önskar jag att tiden inte fanns så jag kunde sitta 24/7 & bara kolla på det & inte göra något annat. Men så är det ju tyvärr inte...
Tur jag har en kille som också kollar på det ( iaf ibland ) & som fattar hur bra den är.
Fast undrar om det finns seriöst någon som är så fast i denna serie & värld som jag är ?
Hmmm ?

Jag tänkte spela Naruto spelet nu men min kära pojkvän har kopplat om allt så det inte går ;(
Jag är inte teknisk så jag kan inte sj fixa det heller...
Hoppas han ringer snart så jag kan få spela !

ROOOOSENGAN !


Var bara tvungen att skriva !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback