Princess@at boyfriends place !

Jag har fixat stallet & ridit mina 3 shiningstars + gjort glass + tvättat & NU är jag hemma hos min boyfriend <3
Ska kolla dom nya Naruto Shipudden avsnitten sen ska jag spela Naruto på Xbox360 :D
Till middag idag ska jag pröva en cool grej som min mamma köpt till mig :D
Jag som dom flesta vet ÄLSKAR flygande jakop <3
Nu finns det inte som färdig rätt men man har 2 st påsar så är allt redan klart så slänger man in allt i ugnen & tadaaaa så är det klart :D:D Ska prova det sen ikväll :)
Kl 22.00 börjar jag jobba på Lila helvetet !
Undrar om det bara är ute småbarn som vanligt...?
Aja nuuu ska International atis egna pro aqua princess kolla manga <3<3<3
Torsdagarna är ändå min nörd dag :)
Hähähähähäh


Så ser flygande jakopen ut som jag ska göra sen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback