Pro aqua - International atis

Hej alla bitches där ute !
Idag är jag segare än segast & det blir jobb inatt igen ! dock ej så många timmar !
Ska vara på tempel idag. Var på lila helvetet inatt & jag älskar att jag har så underbara vänner + pojkvän som är där typ alla 7 timmarna som jag jobbar :D haha ni är värda guld ♥
Jag har mega ont i mitt ring finger :( Känns som det ska gå av när som ! Inte alls bra & det gör jätte ont när jag spelar :( Men imorgon är det mys söndag :DDD
Thai/Suschi bufé
Mysa med hästisarna
Hem till älsk & mysa
Kolla naruto <3

Hoppas det blir en sån mys söndag :)
Ja givetvis lär det väl bli lite skyrim kollande också ^^
Haha nästan så ja kan börja spela det nu :D Kanske ska ta & göra mig en egen gubbe :DD?
BTW ! International atis VIP kryssning med allt Pro aqua folk är den första helgen i Februari ! Mihihihih
Jag ska ju även iväg i slutet på feb in i mars sen i mars iväg till USA ;) Ojoj vilken start på året ;D
Nä nu ska jag duscha , hade nice !
Puss hej


Sup & svälj det är helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback