Pro aqua - International atis

Asså när jag INTE sitter här vid datorn vet jag preciiiis vad jag ska skriva om sen när jag sitter här så minns jag inte vad det var ? ÅÅÅH !
KATASTROOFFFFFFFFFFFFFFF !
Till hösten kommer ÄNTLIGEN Spiderman 4 MEN det som suger är att det är nya skådisar i HELA JÄVLA filmen :@
Blev verkligen mega sur när jag såg det ... suck... idiotiska hollywood !
Men men ja ska se den iaf men är sjukt besviken !

Hästarna har blivit hoppade idag & dom skötte sig som vanligt som shiningstars :)
Sis fick prova att hoppa mina djur med också ;D Haha gick kanon :))
NU ska jag äta kiwii sen duscha puss hej !


International atis egna pro aqua Princess :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback