Pro aqua - International atis

"Du är den finaste jag mött !"
Taget ur Magnus Ugglas låt - Astrologen

Hade typ glömt den låten haha ! Sjukt bra :) Men Uggla är kung men det vet väl alla ?

Gårdagen var kaooooos ! Det var Möte på International atis med min löööövely Pro aqua homies men det blev som sagt kaos ! Jag fick för mig att ja skulle till doktorn & spola mina bihålor mitt på morgonen ! Kom dit & ja, jag har så rätt ! Jag är inte sjuk ! Jag är helt frisk MEN jag är allergisk som fan .. fick ta blod prov ! ETT STORT jävla rör & jag ville typ bara dö ! Men jag överlevde & ska testas mot 8 olika allergi saker. Jag lär säkert va allergisk mot allt ...!
Sen höll min häst på att dö igår ! Inte nog av att mitt adrenalin va på topp efter sprut jävlen nuuu då trodde jag seriöst jag skulle dö !!! Men nä han dog inte & tacka gudarna för det för hade han dött vet jag nog inte vad jag hade gjort ?  Efter dessa händelser var jag lite förstörd & chockad typ !?
Ner en sväng till Malmö med älsk sen hem !

JAAA min älsklings häst mår bra <3 Men det kunde slutat sjukt illa ;S
Igår kväll ville jag spela mitt Naruto spel MEN det går inte för min kära boyfriend har totalt misshandlat kontrollen för att han ej vann över Zabuza på Naruto...! Så ja, nu har vi ingen kontroll !
Det vill säga jag kan inte åka hem till han nu & spela .... :(
Buuhuuu...

Aja... mitt liv är händelserikt som vanligt !
Nu väntar jag på att snyggo ska ringa så vi kan åka hem till han & laga mat :) !

Puss hej !


En bild på mig & Robin från nån utgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback