Snart händer det grejer !

Jaaaaa ni ska bara veta så mycket som händer dom 3 första månaderna framöver !!! Helt galet säger jag bara !! Jag är så nervös inför min operation som närmar sig med storm steg ! Efter det händer det massor med saker ! Baaah det känns typ pirrigt :) ni får veta med tidens gång ;) hähähähähä nä nu ska ja städa undan typ.. Laga taco igår och nu måste ja städa... How sad? Sen har inte älsk tömt PRO aqua så det får väl jag göra. Diska ska ja också göra. Men först ska ja och figgis sova en timme eller två ;D längtar till min prins har tränat ikväll <3<3<3 han är så underbar :) love you ! Nä, sova, städa, rida och sen hem till älsk <3 hade bäst bitches ;) puss hej !


Kommentarer
Postat av: Carro

fuck , jag vill också göra en operation!:( hur mkt ska du lägga i?:)

2012-01-11 @ 10:00:24
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Princesssofija

Hihi ska bli sjukt skönt att få det gjort :D ! Det blir 350 som jag lägger in :)

2012-01-12 @ 16:29:19
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback