Varför stressar jag jämnt ?

Jag ska jobba kl 21, jag ska vara där typ 20 i ? varför är jag redan nu skit stressad att jag ska komma försent när jag vet att jag aldrig gör det ? Varför ? Vet ni hur jobbigt det är att alltid vara stressad?
Det är jobbigt för det tar på kroppen !

Imorgon lär bli en mega stressig dag, ska bli intressant & se hur jag reder ut det ...? Börjar jobba kl 22 med camilla på harrys :) Känns kanon bra men har 23456789876544678 saker att hinna med på dagen !
håller på att käka nudlar nu, har redan duschat så ja ska slippa stressa ! Men det gör jag ändå....
Suck...

Nä nu ska jag stressa vidare & hoppas det blir som vanligt en kanon natt på jobb :D:D:D

Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback