Fullrulle hela helgen !

 Helgen har gått i 1 hela tiden så ja har inte hunnit blogga alls ! Jag har tävlat och haft andra saker att göra så har inte haft tid för bloggen :( Jag är iaf en skit glad ryttarinna  :D "debuten" i 120 idag med Miiiiileee idag gick kalas bra :DD Det känndes iaf skit bra och jag vill hoppa fler 120 :DD Rev ettan, eller ja , han nudda den så den rulla av typ sen rev jag uthoppet i kombinationen för det blev stort hopp in och trångt ut ! Men annars var han sååå fin :DD Wiiiie glad tjej ! Burbis bröt trenden igår :P Han gick iaf 11 månader utan att riva eller få något fel alls på tävling men NU har jag äntligen en utmaning med honom också :) Att gå raka vägen in i 110 ska han bara göra hädanefter :) Men ja, nu ska MIiiillleeee och Burb gå i betes hagar och bli lite tjocka om magen :D Ska rida dom lite då o då så dom inte tappar sin kondis men typ bara "mys" rida :) Om ca 1 månad eller mer så är det tävling igen ! 
 
Ja jag är en glad hästtjej ! Har tyvärr ingen bild från tävlingen buuhuu ;( Dom tog bilder men bara på vissa ekipage :( Ska snart ut och fixa det sista i stallet sen ska jag plåstra om mina grymt misshandlade fötter :/ Ser inte klock ut ! Alltid samma sak var sommar...
 
Här är dom ända 2 bilderna jag har från idag ....!
 
Lixom öööh vad är det för djur !?
Mina princess stövlar <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback