Härligt att se !

  Det är härligt att se att folk uppskattar att man börjat blogga på hästbloggen igen (www.nattstad.se/showjumpiing) :DD kul att folk börjar våga kommentera osv :) Ska vara duktig och uppdatera den oftare :) Är rätt skönt att ha en riktig hästblogg ! Och förhoppningsvis är det folk som har häst som läser så man kan ha lite duskutioner osv :) Sen har jag givetvis min andra www.nattstad.se/PrincessSofia kvar för den är en remix av allt ;D HAHA Lätt att mobil blogga till :) Sen har vi ju den här ! Här skriver jag nästan alltid långa inlägg :) Sen skriver jag ju aldrig samma sak på någon av dom? Hästarna skriver jag mer i detalj om på hästbloggen tex ! Nähe nu ska jag sätta på en tvättmaskin WOOHOO vad kul...NOT !
 
Ego pic haha !
Tropical Island med Inter Atis och PA03 Platinum edition gänget ! Saknar min homie från norrland <3 !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback