INTER ATIS - PA03 PLATINUM EDITION - PRINCESS - FÖRLÅT !

 Tjaaa och förlåt men har haft lite "semester " typ ;D Men ska bättra mig nu igen :P Dagstorp derbyt är i full gång ! Imorgon är det grande final ! Min fina ponny har skött sig som vanligt och VANN första kvalen och blev 8a idag i kval 2 :D Hon skulle ha gått ut näst sist i finalen OM dagstorp varit normala och gjort som dom alltid gjort men dom har bara slumpat startordningen i finalen ! ( As förbannad tjej ) Lönt att försöka placera sig i kvalen då? Då kan man lika väl rida sakta och säker för du får ändå bara slump start i finalen ? Nä AS DÅLIGT är det verkligen FET diss på det ! Men men hon startar typ lite längre ner än mitten :) NU ska jag ut och rida min fornarinis ! Det är pa03 platinum edition väder ;) Små regn som renar luften ! Tur för mig som har pollen allergi :) på måndag är det möte på Inter Atis :DD !
 
Puss hej
 
Hur fin är inte den här bilden på min fina Siv !? <333333333
 
 
Mina vilddjur släpptes på gräs idag :DD Så nu ska dom gå där och tjocka sig i 1 vecka sen är det all in igen ;D !
 
Bloggar nog mer ikväll :) Ut och rida nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback