Mår fortfarande dåligt.

 Det som hände i måndes kväll har verkligen satt sig i min hjärna ! ( läs på www.nattstad.se/PrincessSofia )
Jag kan knappt köra bil längre :/ Kör riktigt jävla dåligt om jag ska vara örlig ! Kör typ i 50kmh hela tiden ? Usch det har verkligen satt sig i min hjärna ;/ Och jag mår sjukt dåligt över det ....
 
Jaja på måndag ska jag börja rida mina djur igen :DDD Är verkligen sugen på att rida :):):) Men bäbisar behöver få vila lite och dom andra med för den delen  :) Men på måndag återgår vi till att rida 6 av 7 dagar i veckan :) wiiiiie snart Tingsryd :DDD !!!
 
Idag är det även PA03 platinum edition telefon möte med Inter Atis :) Undrar vad det blir för höst tävling ;) Spännande :) !
 
Nä snart ska jag och sis iväg och handla ! Ska laga chiliconcarne idag och på söndag blir det smörgåstårta ;)
Puss hej !
Ja Malin ville inte vara med på bilden ....! Imorgon ska vi se joddla och äta langos :DD woohoooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback