Tisdag, tiiiiiiisdag och spider-man !

 Tjaaa !
Jag orkade inte inte blogga igår och jag orkar inte blogga idag heller ! Igår red jag och fixa hästarna sen åkte jag och älsk in till stan och yra rundor osv :) Mysigt :D Sen åt vi thaimat och kolla naruto shippuden <3 MYSIGT ! Idag är jag skit seg, orkar inget! Ska ju på premiären av The amazing spider-man ikväll ! Har INTE höga förhoppningar på den ! Hatar verkligen att dom bytt ut ALLA i serien och börjat om från början !? LIXOM HALLÅ ÄR NI HELT DUMMA I HUVUDET !? Aja ska bli intressant och se om den suger eller ej ... Ser ut som jag kommer skaffa mig svart hår ! Måste bara börja sola igen så man inte ser ut som ett lik, vill ju inte se ut som en emo HAHA ! Hoppas bara att jag passar i svert :/ Äh bara att färga tillbaka det annars ;) Har hört att håret mår bra av att bli färgat i mörka nyanser :D ! Men men får se ! Nä nu orkar jag inte skriva mer ...
puss hej
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback