Haha hatar verkligen blogg.se appen :)

Tjaaa !
Japp den är verkligen helt jävla störd blogg.se appen och den funkar typ ALDRIG ! Se bara hur för förra inlägget blev !? Lixom what !? Äh idiotiska app... ! Har iaf ätit en nyttig frulle :) Dagens viktigaste mål ;) Gymnastik hoppade 2 shiningstars igår och iiiiiiih ! GUD så fina dom är <3<3<3 Jag är stolt över våra fina egna uppfödningar :) Ska faktiskt inte rida just nu utan rider i eftermiddag ist ! Studenten imorgon , får se om jag ska med på några studenter, om jag har tid med andra ord ! Ska iaf inte ut i stan med alla små barnen och fira haha! Ska göra det nästa år för då tar min syrra studenten :P wooohooo !


Hoppbildfråntropicalisland ;) hoppas Inter Atis ska ha tävling snart så man har schans att åka dit igen med pa03 platinum edition gänget :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback