Hiss & Diss a la Princess ;)

Tjaaa ! Uppe kl 6 var jag idag ! Imponerande medans ni andra slöa folk ligger och sover ;) Har redan fått en del gjort av sådär 100 saker ? Ska snart ut och rida men ska bara äta upp min frulle ( vattenmelon HAHA) sen ska jag börja i stallet :) Men här kommer veckans hiss och diss lista !



DISS


Hingstar som skriker 24/7 !! Är om ringad av 2 st grannar med sådana...
Folk som tror man är ovänner bara för man inte snackat på ett tag? haha löjligt...
Juli månad bara för det bara är skit tävlingar...
Blogg.se appen, helt retarderad !




HISS


Att Inter Atis har PA03 Platinum Edition tele möte idag :D
Att vädret är fint idag :) Hoppas det håller i sig !

Att på söndag händer det något väldigt skoj ! ( åter kommer till det på sön )
Att det snart är falsterbo :D
Mina shiningstars är så fina <3<3<3

Kommer nog en hiss och diss lista till i början av veckan. Hähähähäh !
Nä nu ska jag ut i stallet :) Ha en nice fredag !

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback