Inter atis - inte lurad - pa03 platinum edition möte

 Tjaa !
Har lyssnat på pa03 platinum edition tele möte med Inter Atis idag :) Vet inte om jag sagt det men blev inte lurad på skorna dom är AS snygga ! Dör lite typ.... har ridit en häst, ska rida en och longera en snart ! Har precis krängt thai mat då ja lämnat Malin och Christofer på flygplatsen innan ! Hatar att vara sen med allt ! Men thats life, ibland blir det så! Ska iaf inte köra till tingsryd mitt inatten inatt ! Än så länge regnar det inte, dom har lovat åska och regn inatt / kväll så nu ska jag ut och fixa dom sista djuren innan himlen öppnar sig ! HÖRS ikväll ;)
Puss !
Älskar mina nya princess skor <33333
Det var svin gott och nej jag orkade inte äta allt ....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback