Inter Atis möte med PA03 platinum edition gänget & PISS REGN !

 Tjaaa bloggen !
Det har nu regnat här konstant från och med i fredes !? Seriöst vart kommer allt regn ifrån!? Aja jag har ridit alla mina djur i det "fina" vädret. Så om det ösregnar på tävlingen lör & sön så bryr iaf inte mina djur sig. Ska snart köra hem till älsk ! Är skit trött och har cp ont i huvudet så ska ta en pilla och lägga mig i sängen... känns som jag håller på att bli sjuk och ja ... det vill jag INTE bli. Eller det kvittar jag rider ändå? Jag missade Inter Atis mötet idag... mina pa03 platinum edition kollegor är så bäst ! Tråkigt att man inte fick säga hej till dom idag men ja ... vädret förstör allt som vanligt ! Man känner sig nästan lurad av sommaren ? Kommer det änns bli sommar !? Jag har faktiskt slutat hoppas på att det kmr bli sommar. Nä nu ska jag gå ut och ta in mina hästar! Ingen häst vill gå ute i sånt här piss väder !
 
DET är inte ofta man ser mig med så mycket smink ! Smink i hela facet = SO NOT PRINCESS STYLE!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback