INTER ATIS - PA03 PLATINUM EDITION - PRINCESS - FÖRLÅT !

 Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggat eller la upp bild på middagen igår :/ Möte med Inter Atis imorgon och resten av pa03 platinum edition folket !  Ska bli bättre på att blogga men iom appen är efterbliven är jag inte så flitig med att uppdatera...! Men ja ska bli bättre ;) Har as mycket kvar att göra idag ! Har inte fixat klart stallet + ja har ett djur kvar att rida :/ Hoppade Miiiileee idag för sista ggn innan jag ska tävla ! Och ja han känns fin men det var ju 100 årsen ja hoppa en bana på 1.20 ! Men ja skiter faktiskt i hur det går, bara ja kommer runt så är ja nöjd ! Både jag och Miiiillleee behöver börja hoppa 1.20 igen. Framför allt jag ! Har ju inte tävlat det på över 3 år så nu måste jag komma igång igen eller vad säger ni ;D? Äh palla stressa ? Nepp jag tar det chill med både bäbis hästarna och dom som inte är bäbisar längre :) Nä nu mååååste jag gå ut ! Hörs sen :D
Puss hej !
Puussss på er <3
Älskar mina riktiga vänner <333
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback