Inter Atis Princess fett lurad !!!!!

 Ja ni som inte läser min andra blogg fattar nog inte... men Inter Atis egna Princess har kanske blivit lurad !? Var är mina SKOR!? Dom skulle kommit igår och var är dom ? Vill ha dom nuuuu ! Inte för jag ska någonstans eller så men vill se och prova dom :D Snart ska jag och min älskling laga middag ! Blir fiskpinnar , små nypotatis kokta i mycket dill och salt och remuladsås :DD kommer bild sen ;D enkel men god middag :) imorgon åker min syster och tävlar i tingsryd för sista ggn med ponny ! Hejja lilla Siv :DDD Nä nu ska jag börja "skura" potatisen :)
 
Puss hej
En bild på mig och min älsklings Burbis <3 Bilden är tagen på hans första tävling :) !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback