Inter Atis - USA - Stockholm - piss väder - m.m :P

 Tjaaa party people !
Jag har inte änns pallat kolla ut genom fönsterna ...! Piss väder som vanligt antar jag ? Sommaren är falsk, hur många soldagar som har varit VARMA har vi seriöst haft i juni!? Max 10st... Nä ja är så trött på detta väder så jag har nog snart slutat bry mig. Det blåste ju storm igår och det va på ett sett bra för då torkar det på ridbanan :) Jag måste hoppa imorgon så ja hoppas det torkat så ja slipper hoppa i ridhuset ( hatar ridhus precis som hästarna ) Finns inget tråkigare ställe att rida på än i ridhus och det tycker hästarna också....
 
Idag måste allt gå enligt princess style för ikväll ska jag till Malin och kolla skilda världar :)) Malin åker till Stockholm i helgen. Själv har jag aldrig gillat Stockholm, sjukt överskattat ! + dom pratar riktigt fult :)) Men shopping är det ju inget fel på ;D Fast allt kul som finns där i shopping väg finns 15 min från där jag bor ? SÅ nej tack till Stockholm !
 
Nä nu ska Inter Atis egna pa03 platinum edition princess kolla om hennes prins är vaken ;P
Puss hej !
 
En bild som jag tog på kvällen i NY ;) Ganska coolt att jag varit i NY, MIAMI och LOS ANGELES :DD + massa andra städer och byar i feta USA ;) So princess style ! Visste ni att i USA demonstrerar dom även pa03 platinum edition ? Inter Atis var ju för ett par årsen i Las Vegas med ett gäng säljare ! Måste varit helt galet kul :D:D!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback